Friday, October 14, 2011

sila abaikan entry lepas yang banyak spelling error.....

Boleh x tulis title entry macam tu?huh?lantak la..huhu..

hari ni xnak cite banyak..sebab masa pun suntuk..dalam tren nak g keje kott..huhu..juz nak cite how i feels lately..lately ni..xtau la nak cakap macam mana..rasa macam x eksaited plak nak kawen..aishhhh..dun get me wrong..xde gadoh2 yea..cuma diri sendiri yang rasa macam ni..mungkin sebab kteorang memang dah plan nak kawen 2011 kot..so bile 2011 is coming towards the end,and we havent get married yet,rasa macam frustrated pun ada..memang la aku dah accept ni sebagai cabaran bla bla bla wud so ever lah kan..tapi xboleh deny la..hati ni terusik jugak bile mengenangkan kisah lalu..aishhh..dah macam ayat novel kauuuu..

bukan aku still xboleh terima hakikat..tapi macam susah nak let go macam tu je..n bukan sengaja aku nak ingat2 bende ni..dari aku ingat bende ni,banyak lagi keje len yang aku boleh buat..but sometyms it just come across my mind..maybe just wanna say hi..*oke..nie dah mengarut*..tapi honestly tu la yang aku rasa..sedey sangat2..bukan saja2 nak tulis cite sedey kat cni bagi satu dunia tau..which is not gonna happen..blog aku bukan pemes pon..haha..tapi kalau aku bagitau die,mesti die sedey..mesti die rasa sedey n susah hati..xnak la buat die runsing..kesian die..

untuk mengembalikan mood nak kawen yang hilang,semalam beli la majalah pengantin ediai terbaharu..wawawa..ayat kamus..yang ada pic jue aziz tu..yang berlakon cite hantu bonceng tu..kiut kan??hehe..so,dah tengok hantaran lawo2,pelamin cantek2,baru la datang mud nak kawen balik..boleh gitu?hehehe..

oke la..dah nak sampai..teringat kata2 akhil hayy..kte merancang,Allah juga merancang..tapi perancangan Allah adalah lebih baik..sekian..assalamualaikum wbt..=)

No comments:

Post a Comment