Friday, October 28, 2011

eughhhh!!please lah!!bosan okehhh..(ke cemburu??haish..)

xtau ini perasaan bosan atau cemburu yang membuak2..buka fb je,status member2 sume nye pasal pregnancy lah,bahagia nye duduk rumah ngan suami lah..nak amik kunci rumah minggu depan lah..please lahhhh..oke..obviously cemburu yang melampau di tahap maximum..

pregnancy:aku xkawen lagikkkk..macam mana nak pregnant??sooo hepy tengok one by one membe announce their pregnancy kat fb..n i do wish them too..but when its gonna be my turn??huh..kawen pon lambat lagikkk..huwaaaa..nak peknen jugakkkkk!!!

bahagia ngan suami:yela sangat..dulu masa belom kawen bahagia jugak aku tengok..dah kawen banyak plak update status pasal dosa berkapel2 nih..hello???kau dulu kenal terus kawen ke?xde kapel2?yaaa..xsemua..but this one purposely for yang like berlagak baek semacam lepas kawen..annoying oke??oke..part ni memang aku hemo2 sket sebab..yela..paham2 je la kannn..sakit rasa hati ni bile diingat balik..xpe..dugaan..

nak amik kunci rumah minggu depan?what the hack??banyak nye duet korang weh beli rumah!!!ni aku xmarah..but jeles plus respect ngan korang..alhamdulillah..rezeki korang..aku?mungkin tak untuk masa terdekat ni..banyak komitmen lagi..insyaAllah in few years down d road..doakan ye? =)

ntah la..kadang2 seems like aku macam xreti bersyukur ngan ape yang aku ada skang..but bukan tu maksud n niat aku..aku tau aku akan lalui jugak all the phases..one by one..but sometimes i feel lyk i was left behind..mungkin aku patut pk ape yang aku ada but diorang xde..bukan nak berlagak or what..but its true dat u will not have a perfect life..nobody is perfect..maybe u have a lovely husband n adorable kid on your way,but u might dont have other things..i might not noe what are imperfect things in your life..but i sure it exist..

aku dah xpaham ape aku melalut n cuba sampaikan ni..perhaps aku terlampau cemburu ngan what others feel n enjog right now..its not a good thing..not a good thing..at least i realize it..right?

oh bad feelings..pls go away..i just wanna be happy..truly hapy for my frens..=(

No comments:

Post a Comment