Monday, June 13, 2011

kalau dah kawen, buat cara org dah kawen...oke???

xtau la ape pendapat orang len tentang hal ni...

tapi for me, agak big issue jugak la...

aku xherann pon pompuan nak wush besday tunang aku...kate kawan kan...

tapi yang aku pantang bile orang aku xkenal, esp seseorang yang bergelar ex die mention2 nama aku lak dalam wish 2...

kau nak wish tunang aku, aku xde hal...

tapi kau xkenal aku, kau xpayah la nak terhegeh2 wish, pastu mention nama aku...pantang btol aku...

kalau dah kawen, buat cara dah kawen...sila matang n xpayah la terhegeh2 nak wish ex kau...

kau share fb ngan husband ke, ada anak bape orang pon, sket ponn aku xkesah n xhengen nak kesah...as i told earlier, i have no interest being frens to any of his ex...

what past is past...eventhough u rasa u xde pape feeling lagi kat ur ex, tapi sila pk how his ecurrent gf or fiancee will feel...

ada akai, sila pakai okayyyyyy!

No comments:

Post a Comment