Thursday, August 11, 2011

kesayangan saya...

tiba terasa nak bercerita tentang die...

orang yang menjadi kesayangan saya...=)

saya sayang die...saya slalu sangat2 cakap kat die macam 2...hopefully die xboring...huhu...i just want him to know how much i love him...

he is a very good guy...in fact, 3years(oops...almost) been together, he has changed me a lot...much better than the person i was before...

sayang kan kat die???huhu...ada ke orang x sayang tunang???huhu...

ntah la...bile pk pasal die, takut sangat kehilangan die...sebab die terlampau baek, memahami (oke...time gaduh xterpk langsung yang die amat memahami...huhu)...

ntah la...xmustahil ada orang len yang suke kat die...saya yakin memang ada orang len yang akan suke die...

sebab die baek n sopan n hensem n kacak n klaka n kiut n miut n macam2 lagi lahhh...

saya sedar saya xsempurna...maka nye, saya akan berusaha untuk at least menjadi orang yang paling dipercayai n memahami diri nye...

i love u...i really do...=)

No comments:

Post a Comment