Sunday, February 20, 2011

hurmm,.....

hurmmmmmm...

xpaham ngan konsep hidup sesetengah orang kat muka bumi ni...time senang, buat kte macam xwujud...time susah, tau plak die cari orang yang xwujud nih...pelik kan???

pelik ngan orang yang terlalu melebih2kan orang yg baru dikenali beberapa tahun compared to family yang dh tentu2 dikenali sejak kecik lagi...

tengah cuba memahami ape sebenarnye yang ada di pikiran diorang ni...kte tolong ikhlas...xharap ape2 balasan pun...cukup lah sekadar terima kasih...lambang adat berbudi bahasa orang melayu...

andai mengharapkan ucapan terima kasih 2 pun dikategorikan mengharapkan balasan, okeyyy...xpe...xperlu ucapan 2...cukuplah kamu bersyukur dengan pertolongan yang diberi...

ni x...orang dah nak tolong 2, dah kira baek sangat dah tau x???memikirkan tindak tanduk kau yang lepas2, aku sendiri xpaham nape aku tolong ko...kalau ikutkan hati, pegi mam la sama lu...

tapi akal aku kata, xpe la...die tengah susah...kte tolong orang, orang akan tolong kte balik...klu bukan orang pun, Allah akan tolong kte balik...

tapi yang aku geram sangat nih...kau...kau...terhegeh2 datang masa kau susah je...masa kau senang, harammmmmmmm kau nak berbaek2...

kau nak cakap aku mengungkit ke hape ke...kau punye pasal...tapi aku nak cakap la kan...bukan skali dua ko buat macam ni...bukan skali dua...dah tak cukup jari tangan n kaki tau aku nak kira...

jangan sampai aku fed-up nak tolong kau lagi k...klu aku fed-up, memang xkuasa dah aku nak amik tau pasal kau lagi...so, bersyukur lah selagi aku masih sudi nak amik tau pasal kau...

sbb aku masih akan tolong kau ble kau susah...ikhlas n tak je la k...

xtau la nak kata ape pasal kau nih...cakap pasal kau, setahun pun xhabes weyyhhhhh!!!grrrrrrrr...

No comments:

Post a Comment