Wednesday, January 5, 2011

cepat siapppppp!!!!!!!!!!!

walaupun saya hanya akan kawin pada tahun depan, iaitu 2012, akan tetapi, hati saya sudah berdebar-debar...dup dap dup dap...aishhhhh...

xtau la nape nak berdebar pulak...slame ni bukan ke gateii sangat nak kawen cepat???hukhukhuk...

ntah la...mungkin saya sebenar nye belum bersedia untuk bergelar seorang isteri...maksud saya, sekarang ini...mungkin tahun depan saya akan lebih bersedia...huhu...

takut la...yang paling saya takut, buleh ke saya jadi seorang isteri yang solehah untuk dia???mampu ke saya nak patuh sume arahan dia tanpa satu bantahan???mampu ke saya nak jaga makan pakai dia seumur hidup dia???

waaaaaa!!!!takut nye!!!

tapi takut bukan bermaksud saya tak mahu...cuma saya takut...eh???kan itu yang saya asyik ulang2 dari tadi...huhu...maaf yea...sebab saya memang tengah takut ni...huuu...

itu persediaan dari sudut mental...dari sudut fizikal nye, memang saya belum ready jugakkk...saya gemuk skang hokeyyyy...tapi xpe...saya dah mula kan diet sejak hari isnin lepas...lagi sebulan atau dua bulan, saya akan kurus...(kalau saya tetap teruskan diet saya)...haha...

lagi satu bentuk persediaan ialah, persediaan kewangan...hadoooiiii...ni yang poning nih...mano eden nak cekau duet banyak2 yop???huhu...dengan penuh harapan dan doa, saya mohon semoga benar ape yang dikatakan oleh senior saya...tahun ni, revise gaji...mintak2 la dapat naik banyak2...aminnnnn~~~

nway, untuk persediaan kawin, saya dah mula laku kan survey n check list...xmau kelam kabut...ada yang dah berkenan n kena dengan budget saya yang secomel saya ni...haha...sebelum mula kan proses menempah, mahu fix kan date dulu...ble agak nye family saya mau bincang yea???hehe...sudah gatal kembali...=p

No comments:

Post a Comment